כיצד ניתן לאתר כספים בקלות ובמהירות



כיום ישנה אפשרות זמינה ונגישה עבור כלל הציבור, לערוך בדיקה אשר מאתרת עבור הבודק האם קיימים כספים "אבודים" אשר נמצאים בכל מיני אפיקים נשכחים, עבורו או עבור קרוב שנפטר. מדובר בכספים רבים אשר שוכבים כאבן שאין לה הופכין, או דורש, כאשר במקרים מסוימים מדובר בסכומים לא מבוטלים כלל. ישנן כמה דרכים לאתר כספים בקלות ובמהירות, אך מהי הדרך היעילה ביותר? ומה ניתן למצוא בחיפוש כספים? על כך במאמר הבא.

מה ניתן למצוא בעת חיפוש כספים על שם קרוב שנפטר?

  ניתן לגלות האם קיימים חשבונות, פעילים או לא, בקרנות השתלמות.
  האם קיימות פוליסות ביטוח במקרה מוות, וכן פוליסות כאלו שבוטלו במהלך השנה האחרונה עקב הפסקת תשלומים לחברת הביטוח.
  ניתן למצוא מידע לגבי קיום חשבונות, פעילים או שאינם פעילים, במוצרים לחיסכון פנסיוני. יתכן ותמצאו שם גם ביטוח המכסה מקרה של פטירת החוסך, אשר מקנה למוטבים זכות לקצבה או סכום כספי חד-פעמי.

מה ניתן למצוא בעת חיפוש כספים על שמי?

• מידע לגבי חשבונות לא פעילים בביטוח חיים עם חיסכון, גם כאלה המיועדים לגיל פרישה, אלה ידועים לפעמים כביטוח מנהלים, וגם כאלה שלא.
• מידע לגבי קיום חשבונות לא פעילים בחסכונות פנסיוניים לגיל פרישה, כמו למשל קרנות פנסיה וקופות גמל.
• מידע לגבי קיום חשבונות לא פעילים בקרנות השתלמות.
• מידע לגבי הימצאותן של פוליסות ביטוח במקרה מוות ללא חיסכון.

אז איך ניתן לאתר כספים בקלות ובמהירות?

ישנן דרכים רבות דרכן ניתן לאתר כספים אבודים בקלות ובמהירות, אך לא כולן יעילות ומניבות את התוצאה המקסימלית. ניתן לנסות ולאתר כספים וחשבונות שלא היינו מודעים לקיומם באתרי אינטרנט אשר הוקמו על ידי המדינה עבור כלל הציבור לשם מטרה זו ספציפית, וישנם האתרים של הגופים הפיננסים או הביטוחים עצמם אשר מאפשרים גישה אל מידע זה, ואכן תוך זמן קצר מאוד וכמעט ללא מאמץ ניתן לקבל מידע אמין ומדויק לגבי המצאות של כספים או חשבונות שונים, אך מומלץ מאוד לפנות אל חברה מקצועית המספקת שירותים בתחום כמו מניב, אשר תוכל לבצע עבורכם את התהליך של משיכת הכספים, הליך שיכול להיות מתיש אל מול בירוקרטיה מסובכת.

לפרטים נוספים היכנסו ל-https://www.moneyv.co.il

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

מה ההבדל בין הר הכסף 1 להר הכסף 2

היתרונות הגדולים של איתור הביטוחים

איתור כספים פנסיוניים