הידעת? ייתכן ומגיע לך כסף!




לקבל במפתיע כל סכום כסף שהוא, זה דבר נפלא. אנשים רבים אינם מודעים לכך, אך ייתכן מאוד והם זכאים לסכומי כסף מסוימים אשר ממתינים להם, וללא דרישתם, סכומי כסף אלו יהיו אבודים לנצח. איתור הכספים האלו מתבצע בצורה קלה ופשוטה, ואין סיבה שבעולם שלא תבדקו האם גם אתם זכאים לסכום כסף שרק מחכה לכם שתגיעו אליו. איתור כספים אבודים וגם איתור ביטוחים יכול להפתיע אתכם בגדול.

איך זה ייתכן?

רובנו עבדנו בעבר במקומות עבודה אחרים, אפילו בצעירותנו, ובמקומות עבודה אלו הופקדו עבורנו כספים שונים, כאשר עם הזמן, החלפנו מקום עבודה וכספים אלו נשכחו. ייתכן גם שיש לנו כפל ביטוח, ואנחנו למעשה מבוטחים פעמיים על אותו הסעיף ביטוחי בשני ביטוחים שונים. כאשר חלילה נזדקק לקבל החזר, לא נוכל להפעיל את שתי הפוליסות, אלא רק אחת. בדרך זו אנחנו מבזבזים כסף רב שיכול היה להיחסך. ישנם מקרים נוספים של כספים אבודים כמו למשל החלפה של חברות ביטוח או כספים של קרוב שנפטר שלא הייתם מודעים לקיומם.

איך אני יודע מה מגיע לי וכמה?

מן הסתם, החברות המחזיקות בכספים שלכם לא מעוניינות כי תמשכו אותם, כך לדוגמא משיכת כספי פנסיה. מטרתם היא להחזיק בכספים ולנהל בעזרתם את ההשקעות שלהם. הכסף שלכם בסופו של דבר עובד עבורם. ישנם אתרים פורמליים המאתרים כספים מסוג זה, אך אין לאתרים אלה גישה לכל האינפורמציה, והם אינם מאתרים את כל מה שעשוי להיות מגיע לכם. כמו כן, תוכלו לדעת אך ורק האם יש לכם סכום כסף במקום כלשהו, אך לא תוכלו לדעת כמה ואיך לקבל אותו.
מלבד זאת, מהרגע שאיתרתם את סכום הכסף ועד שתוכלו למשוך אותו ישנה דרך ארוכה ולעיתים גם מתישה. שיחות טלפון רבות, טפסים וניירות שנדרשים וכל רגע צצות הנחיות חדשות.

אז  מה עושים?

ישנה דרך אחת קלה ונוחה לאתר את המידע ולמשוך את הכספים, והיא בעזרת חברה המתמחה בתחום איתור כספים  כמו חברת מניב, אשר עובדים אצלה אנשי מקצוע מנוסים ובקיאים אשר יעשו עבורכם את כל העבודה המאתגרת ואתם תוכלו להיות בטוחים כי מיציתם את זכויותיכם.

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

מה ההבדל בין הר הכסף 1 להר הכסף 2

היתרונות הגדולים של איתור הביטוחים

איתור כספים פנסיוניים