איתור כפל ביטוחי בשנת 2019

איתור כפל ביטוחי


איתור כספים אבודים הינו תהליך אשר מאפשר לאדם לקבל מידע אודות מוצרים פיננסים וביטוחים שהוא לא היה מודע אל קיומם, עבורו או עבור אדם קרוב שנפטר. ישנם מקורות מידע זמינים ונגישים בנוגע לחשבונות פעילים או שאינם פעילים כמו למשל חשבונות בנק, חסכונות בקופות שונות וכדומה, אך הליך קבלת הכספים בפועל עלול להיות מעט יותר מורכב ומאתגר.

מהו כפל ביטוחי?

בנוסף, ישנם מקרים בהם קיימים מספר כיסויים למבוטח, עבור אותו מקרה ביטוח, מצב זה נקרא כפל ביטוח. כפל ביטוח יכול להתקיים לדוגמא במצב בו מבוטח מחזיק פוליסה של קופת חולים ובמקביל מחזיק ביטוח נוסף בחברת ביטוח פרטית, או במצב בו המבוטח מחזיק בשתי פוליסות ביטוח אשר נרכשו בשתי חברות ביטוח נפרדות במקביל. בעקרון הגדרה נכונה לכפל ביטוח היא: מצב בו מבוטח משלם על יותר מפרמיה אחת, אך מצב זה אינו משפיע על גובה התשלום שיקבל בפועל.

כיצד ניתן להימנע מכפל ביטוח ולאתר כספים אבודים בתחום?

למעשה , מקרה של כפל ביטוח יכול להתקיים במצב בו הביטוח מעניק למבוטח כיסוי ביטוחי מסוג אשר נקרא "שיפוי" ודומיו, זאת אומרת החזר הוצאות עד גובה ההוצאות בהן המבוטח נדרש לעמוד. לצורך העניין, גם אם מבוטח הינו מבוטח בשש פוליסות שונות, הרי הוא לא יוכל לקבל סכום כסף גבוה יותר מעבר לזה שהוציא בפועל מכיסו, ובמקרה כזה תשלום ההחזר נחלק באופן שווה בין כלל הגורמים המבטחים.

כפל ביטוח ומקרים מסוג זה ניתן לגלות ולמנוע בעזרת פניה לחברה מקצועית המתמחה בתחום איתור כספים אבודים. במסגרת תהליך האיתור של כספים אשר שייכים לאדם אשר הוא אינו מודע אליהם, נעשית גם בדיקה מקיפה של תלושי השכר ושל הדוחות של כלל המוצרים הביטוחים אשר ברשות האדם שעבורו מתבצעת הבדיקה.

בדיקה זו תוכל לחסוך לכם כסף רב אשר בקלות ובלא משים היה מתבזבז לשווא על מוצרים ביטוחים מיותרים. המקרים הנפוצים ביותר של כפל ביטוח הם בביטוח תאונות אישיות ובביטוח חיים למקרה מוות, כאשר בשורה התחתונה מתקבלת תמונה כי המקור המשמעותי ביותר לכפל בביטוח הינו תחום ביטוח הבריאות.
מעוניינים לדעת לאן הלך הכסף? לחברת מניב יש את כל התשובות לשאלות שמטרידות אתכם.


לקריאה נוספת היכנסו למאמר איתור ביטוחי כפל בשנת 2019 או צפו בוידאו הבא:


תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

מה ההבדל בין הר הכסף 1 להר הכסף 2

היתרונות הגדולים של איתור הביטוחים

איתור כספים פנסיוניים