כל מה שרציתם לדעת אודות איתור כספים אבודים

מחפשים מידע אודות שירותי איתור כספים והזכויות המגיעות לכם בנוגע למשיכת הכסף? כדאי להמשיך ולקרוא.

אם עבדתם במהלך החיים במספר מקומות עבודה, או רכשתם ביטוחים מסוגים שונים, יש סיכוי גבוה שמגיעים לכם כספים שלא ידעתם על קיומם. כדי לאתר את הכספים הללו ולדעת מהם הזכויות שלכם, אתם צריכים להיעזר באנשי מקצוע.



מה לגבי הר הכסף?

הר הכסף מציע לכם שירות בסיסי של איתור חשבונות וקרנות אשר ככל הנראה רשומים שמכם ולא נערכה בהם פעילות בשנה האחרונה, אך כדי לקבל פרטים נוספים, כגון האם נותר כסף בחשבון? מהו הסכום העומד לרשותכם? איך ניתן למשוך את הכסף? תצטרכו לפנות ישירות לחברות עצמן. ה

מה כן תוכלו לעשות?

לפנות לחברה אחרת לאיתור כספים אבודים, בעלת רישיון משרד האוצר, המתמחה בביטוחים, פיננסיים והתחום הפנסיוני.  חברה כזו תוכל לאתר עבורכם חשבונות פעילים ולחסוך לכם שעות רבות בשיחות טלפוניות ופרונטליות מול שירות לקוחות ומוקדנים של חברות פיננסיות. בסוף הבדיקה תקבלו דו"ח מפורט שיסכם את הממצאים ותוכלו להחליט בצורה מושכלת האם למשוך את הכספים או לבצע איחוד חשבונות.

למה שיהיו לכם בכלל כספים אבודים?

איתור כספים אבודים זו אפשרות שכדאי לבדוק ולו רק בשל שתי הסיבות הבאות:
אם החלפתם מספר מקומות עבודה, ייתכן וקיימים על שמכם קרנות השתלמות, גמל ופנסיה שפתח עבורכם המעסיק הקודם. אם לא איחדתם קרנות או ביצעתם עדכונים באופן פעיל, ייתכן וקרנות אלו עדיין פעילות ויש בהן סכום כסף השייך לכם על פי החוק.
שינויים בחקיקה במהלך השנים יכולים ליצור מצב בו תיקי השקעה של לקוחות וביטוחים נפלו בין הכיסאות ואתם לא מודעים לכך.

כספים אבודים של קרובי משפחה

מלבד קרנות, ביטוחים וחשבונות הרשומים על שמכם, ייתכן ומגיע לכם גם כסף מחיסכון שפתח אחד מבני המשפחה טרם פטירתו.

תמונה של מטבעות כסף


זמן שווה כסף, לכן אל תחכו עד שערך הכספים האבודים שלכם ירד בשל עמלות ניהול, שינויי חקיקה וגורמים נוספים. הכסף הזה הוא שלכם על פי החוק וכדאי לעשות עוד היום צעד, כדי לברר מהם הזכויות המגיעות לכם לגבי משיכתו.


היכנסו עכשיו לאתר של מניב לפרטים נוספים.



תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

מה ההבדל בין הר הכסף 1 להר הכסף 2

היתרונות הגדולים של איתור הביטוחים

איתור כספים פנסיוניים