היתרונות הגדולים של איתור הביטוחים

היתרונות הגדולים של איתור הביטוחים 


תחום הביטוח מורכב מסוגים שונים של פוליסות שכל אחת מהן מיועדת למטרה אחרת ונועדה לכיסוי של דברים אחרים. הפוליסות משווקות לרב על ידי קופות החולים השונות, וישנם מקרים שבהם מבוטח מחזיק בביטוח משלים וגם בביטוח פרטי אז מתקיים כפל ביטוחים. המצב נוצר מפני שמתקיימת חפיפה של חלק מהסעיפים ואז נוצר מצב שבו המבוטח משלם פעמיים על אותו השירות שהוא מקבל. במקרים רבים גם אין אפשרות לקבל פיצוי כפול שכן חלק מהמרכיבים הם על בסיס שיפוי בלבד.

כפל ביטוחי – מה זה אומר?

כפל ביטוחי מאלץ אתכם כאמור לשלם על אותו הביטוח פעמים מבלי לקבל את תמורה. השאלה הנשאלת היא האם אנו זקוקים לכמה ביטוחי בריאות וכמובן כיצד ניתן להימנע מכפל ביטוחי כזה. רכישת פוליסת בריאות אשר מותאמת באופן אישי לצרכים הביטוחיים שלכם. פניה אל יועצי ביטוח מקצועיים היא דרך מצוינת על מנת להימנע ממצב של כפל ביטוחים.

איך ניתן לאתר ביטוחים ולזהות כפל ביטוחי?

אם אתם מעוניינים לדעת האם נקלעתם למצב של כפל ביטוח תוכלו לפנות לחברה שמתמחה בבדיקת הנושא של איתור ביטוחים. חברת מניב, למשל, מבצעת בדיקה מעמיקה שמגלה מהו המצב לאשורו וחוסכת לכם כסף רב. ניתן לבצע זאת גם באופן עצמאי על ידי סקירה של כל פוליסות הביטוח שלכם וחלוקה שלהן על פי תחומי הביטוח. אם גיליתם שבתחום מסוים קיימת יותר מפוליסה אחת, יהיה עליכם להתעמק בפרטי הפוליסה ולהבין מה הם הכיבויים שלה.
אם קיים מצב מסוג זה ברשימה של הביטוחים שלכם ניתן לבדוק את הכיסוי של כל פוליסה, תנאי החידוש שלה ומה התקופה שלה. בנוסף לכך, כדאי לבדוק גם את הדרישה להצהרת בריאות ומה סכום הפרמיות. מומלץ גם לעמוד על רמת השירות של כל חברת ביטוח.
אם הגעתם למסקנה שאינכם זקוקים לכל הביטוחים, ניתן לבטל ביטוחים שאינם מתאימים לדרישותיכם או למצבכם האישי הנוכחי. חשוב לברר לא רק את העלות של הביטוח אלא גם את המרכיבים האחרים שחשובים לא פחות. מומלץ להתמקד בביטוחים חשובים כמו ביטוח חיים, וניתן לבצע זאת על ידי פניה לחברה שעוסקת בתחום איתור ביטוחים כמו מניב לדוגמא.

03-983-8311





תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

מה ההבדל בין הר הכסף 1 להר הכסף 2

איתור כספים פנסיוניים